Power
Supplements

Bel ons

0481-707138
Power
Supplements
Sluiten
Waardering 9,4 na 1406 recensies
Zuiver. Getest. Bewezen.Lees hier waar wij voor staan
Creatine Monohydraat 600g
Creatine Monohydraat 600g

verandering

28 september 2012 12:29
Dave Schipper
hallo ik heb mijn training verandert van 4x bodybuilding naar 1x boksen 1x mma 1x krav maga en 2x bodybuilding. dit omdat ik toch voor mma wedstrijden wil gaan. nu is mijn vraag met welke supplementen kan ik gaan stoppen? ik gebruik nu: bcaa,fat control, omega 3,whey en creatine
alvast dave
28 september 2012
Powersupplements
14:48Hoi Dave, Deze supplementen dragen allemaal bij aan een atletische bouw (gespierd en weinig lichaamsvet). Voor de vechtsporten draagt zo'n bouw positief bij aan de prestaties. Als je eenmaal een 'wedstrijdfysiek' hebt bereikt, kan je natuurlijk proberen om het een en ander aan supplementen weg te laten. Een goed gebalanceerde voeding is dan wel van groot belang. Welke supplementen je het beste weg kan laten is moeilijk te zeggen. Creatine maakt dat je je explosieve vermogen iets langer kan vasthouden. Dan moet je denken aan inspanningen waarbij je 5 tot 60 seconden voluit gaat. In dat tijdstraject merk je het positieve effect van creatine. Ben je veel langer bezig, dan kan het extra lichaamsgewicht dat je krijgt van creatine gaan tegenwerken. Whey eiwit is handig voor snel spierherstel. Het kost weinig energie om te verteren en is daarom geschikt om te gebruiken na topprestaties. Als je echter een goede spijsvertering hebt, zal je lichaam ook prima uit de voeten kunnen met gewone eiwitten uit vaste voeding. Natural Fat Control verbetert de vetverbranding en de belastbaarheid van de spieren. Door groene thee te drinken kan je het groene thee extract in Natural Fat Control vervangen. Het curcuma extract in Natural Fat Control wat het spierbeschermende effect geeft, is dusdanig gedoseerd dat normale voeding hier niet zo snel in zal voorzien. Of je moet van heel kruidig indiaas eten houden. Het effect van BCAA's kan je nauwelijks met normale voeding bereiken. BCAA's kunnen spierafbraak bij intensieve belasting tegengaan. Het kan ook het spieropbouwende effect van je maaltijden verbeteren. Wetenschappelijk studies zijn heel positief over Omega-3. Het is ook het makkelijkst te vervangen door gewone voeding: tweemaal per week vette vis eten.
dave
17:48oke als het ook effectief is bij vechtsport dan houd ik het hier wel bij want ik ben er ook erg positief over maar ik wist niet of het effect had. heel erg bedankt